måndag 26 mars 2007

It's time to wake up

Morgonens tvättpass skulle bli en ren fröjd. Då jag bokat dagens inledande tid (från klockan 7 till 10), kunde jag vara där tidigt och ha maskinerna redo när elen slås på 6:45. Perfekt. Om det inte vore så att jag när kläderna lagts i maskinerna, upptäcker att tvättmedlet är slut. Att jag glömde! Och denna vecka som är så inbokad och beroende av att kläderna tvättas nu. Lucky me(?), ingen hade bokat morgondagens pass vid samma tid, så det är bara för Jessica att stiga upp och tvätta innan resan till Karlstad. Jag som hade velat ta det lugnt innan... Dessutom är det mycket svårare för mig att stiga upp när inte Jonatan också gör det, jäkla dra-till-Stockholm-ikväll-för-att-spela-in-en-singel-imorgon-fasoner.

Och dumma Coop som inte öppnar 6:30.

Nu är det dags för mig att äta frukost. Kolla på ett avsnitt av Men in Trees? Okej, om du tjatar så!

Inga kommentarer: