tisdag 27 mars 2007

Fluff fluff

I nattens avsnitt av Sex and the City skuttade Carrie runt i sitt fluffhår. Jag gillar när hon har det kortklippt, rejält lockigt, och det gör mig sugen på att klippa av mig mitt ganska långa svall. Va fan. Okej, det korta är snyggt och mysigt, fluff fluff, men jag är ju faktiskt ganska glad och nöjd över att för första gången i mitt liv ha sådär långt hår som jag drömt om i urminnes tider. Förmodligen är jag i stort behov av förändring. Ny färg? Har funderat på rött (koppar, starkt, inte morot) ett tag, vad tycker du? En rejäl inpackning skulle också sitta som ett smäck. Och en klippning av gamla favoriten Anna.


Och jag om någon känner ju till det där med upphovsrätt... Om någon misstycker, säg till, och bilden försvinner. Jag vet inte var jag hittade den. Google? Öhm.

Inga kommentarer: