fredag 23 mars 2007

En kaffechock senare Eller Nej, det kan inte bli för mycket choklad

Det blev en latte och chokladtårta. Pecannötpajen såg lite torr ut, och tårtan kunde inte motstås. Den var som i en chokladtårtedröm: chokladkräm inuti och chokladglasyr ovanpå, oj oj. Vardagsrummet rekommenderas starkt, men soffan längst in i lokalen tillhör numera mig och mitt sällskap.


Nu till lite "fulbilder" från kvällen (alltså foton tagna med min otillräckliga mobilkamera).


Jag var lady-like i min 60-talskappa och mina gula (jodå) chuckies...

Glömde visst bort att ta kort på chokladdrömmen innan jag började glufsa.


Kaka åt morotskaka och drack en dubbel cappuccino.


Min mobilkamera sucks.



Den här lädersoffan med tillhörande noppriga kuddar är nu min. Om du är snäll kan du få sitta i den med mig, capice?

Och så tack än en gång för en übertrevlig kväll, vännen. Vi båda förtjänade och behövde det! Puss och godnatt

Inga kommentarer: