lördag 17 mars 2007

Lördag, utan vett

Såhär va: jag publicerade ju inte något inlägg igår. Men jag tog några kort.




Mitt hår är lockigt, ja.





Jag är rätt bra på att se sådär skeptisk ut, om jag får säga det själv. (Om? Klart jag får!)



Syster skulle äta guacamole, fredagskvällen till ära. Då kände jag också för det. Springa runt och leta efter kryddmix. Willys är inte att lita på, men sedär, Coop i närområdet hade ju. Guacamole i mysiga Alla Hjärtans Dag-skålen...


----


Idag då? Vill helst stanna hemma ikväll och somna till någon film. Men jag känner ett tvång, och jag ser en hög irritation byggas upp, ju senare det nalkas. Suck. Skulle vilja gå ut och promenera en stund, men alltså... Jag vet inte.

Inget vettigt blir skrivet just nu, I hate it!
----
(Och hörrni, bildernas kvalité är skit, men jag vet inte hur jag ska se till att bloggen inte komprimerar dem. Jag vet inte heller vad jag ska göra så att alla bilder är klickbara. Hjälp?)

Inga kommentarer: