söndag 18 mars 2007

Dagens "Stinor" Eller Dagens brister

I dagens blåst tog jag och älskling en promenad bort till Rusta-butiken. Jag är ju ute efter den där turkosa måttsatsen, som givetvis inte fanns "hemma". Vi hade det trevligt ändå, men visst, jag var aningens irriterad och gnällde över att grejer jag vill ha aldrig finns när just jag är på plats.

På vägen till butiken passerar man ett avdankat(?) järnvägsspår. Jonatan tog ett par kort eller fler på symmetrin vid våra fötter, och jag kunde inte låta bli att hoppa framför kameran. Nedan ser ni resultatet.



(foto: Jonatan)


Jag gör en "Stina".
(foto: Jonatan)



Jonatan gör en "Stina".
(foto: jag)



Måttsatsen fanns inte, och personal var det också brist på. Hon suckade och gav en menande blick till sitt sällskap.
(foto: Jonatan)

Inga kommentarer: