onsdag 28 mars 2007

Envar sin egen Nemesis

Det här inlägget blir kort och innehåller diverse klagan. Känsliga personer varnas.

Min mage har ju varit knepig ett par dagar, mitt huvud värker från och till, jag mår illa ibland och igår på vägen hem från min lilla promenad till Rusta (nej, måttsatsen har ännu inte krypit fram, men jag köpte både klorin och annat rengöringsgrejs) trodde jag att jag skulle behöva stanna i Örnsro, ringa till Jens och hoppas på att han var hemma. Men jag lyckades hålla mig på benen och yrseln avtog.

Tvingades stanna hemma idag, fast jag egentligen skulle rest jorden runt med Jonatan och Emma. Men jag får låtsas att jag var där och låta min fantasi löpa amok. Resultatet kan ni läsa i kommande Lösnummer. Jag leker skribent igen, fun stuff.

Har precis gjort chokladbollar och det kommer förmodligen inte uppskattas av magen. Men jag är sur på den och nu ska den straffas.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt med magen,men du orkar väl komma till Peter i morgon? I så fall ses vi där.Krya på dig!

jessica sa...

I'll be there! :)