lördag 24 mars 2007

I mitt köksfönster är alla goda ting många

Det var så härligt ljus i mitt (öhm, vårt...) köksfönster häromdagen (om vi bortser från att all smuts syntes på glaset) att jag bara var tvungen att ta ett par kort. Då vår fina EOS 30D var i Jonatans händer någon annanstans än just här, fick mobajlen assistera. Se, den kan sköta sig väl när ljuset tillåter. Knasputte.


Jag fullkomligen älskar den här ramen som jag har fått av Malin (sweetie!) i julklapp/födelsedagspresent (ja, då jag fyller den 26/12 har jag ibland lite svårt att skilja på orsaken bakom gåvor om de ges vid ett och samma tillfälle). Nu har det gått typ 3 månader, och jag vet fortfarande inte vad som ska få äran att visas upp i den.

----

Imorgon blir det åka av. Ut till föräldrarna på landet för inandning av frisk luft! Med mig ska jag ha en äpple- och ananaspaj med ingefära. Gjord av självaste jag, såklart. Och så Jonatan, honom ska jag också ta med. Det kan ju va trevligt kanske? Såklaaart :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå lilla syster! Tack för sms:et. Hoppas allt är bra med er. Om du vill kan du gå in på www.hannautanh.blogg.se. Scrolla ner en bit och du hittar tre fina naturfoton tycker jag. Speciellt den översta är häftig eller hur? Kram!

jessica sa...

Allt är bra, bortsett från att man vaknade alldeles "för sent" idag, knas när klockan flyttas fram :)

Fotona var mysiga, speciellt den med fåglarna (den sista)! Vi var ute på promenad i skog o mark igår, så Jonatan tog nog ganska många fina kort, ska bli kul att se!

Nää, nu blir det kamomillte här :) Kram!